Autor Wątek: Marantz NA6005  (Przeczytany 5123 razy)

Jacenty

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Audiofil
Marantz NA6005
« dnia: 09 Marzec 2018, 09:13:35 »
Witam wszystkich!
Ma ktoś jakieś doświadczenia z odtwarzaczem strumieniowym Marantz NA 6005?
Dźwięk fantastyczny. Przy aktualnej cenie (ok. 1900 PLN) wypada świetnie.
Znacznie gorzej jest z obsługą. Nie wiem czy to kwestia konkretnego egzemplarza czy modelu.

Niemal za każdym razem muszę wyjąć wtyczkę zasilania aby zadziałał prawidłowo.
Po takim resecie działają wszystkie funkcje.
Jeśli wyłączę go w normalny sposób, po włączeniu zawiesi się np. na funkcji Music Server.
Będę mógł uruchomić tylko zapisane stacje radiowe. Na ekranie nie będą wyświetlane pełne informacje.
Po wyjęciu wtyczki zasilania i uruchomieniu urządzenia, wszystko działa poprawnie.

Pozdrawiam

StaryM

  • Global Moderator
  • Autor
  • *****
  • Wiadomości: 4669
  • Vinyl Lover
    • Blog Belfra
Odp: Marantz NA6005
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Marzec 2018, 09:21:57 »
Nie miałem tego sprzętu w ręku, ale moim zdaniem należy go reklamować. To nie może być normalne zachowanie odtwarzacza.
A man can never have enough turntables.

Jacenty

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Audiofil
Odp: Marantz NA6005
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Marzec 2018, 15:21:55 »
Tak mi się wydaje, ale ze zgrozą przeczytałem na różnych forach podobne opisy działa tego urządzenia.

Bertrand

  • Autor
  • *
  • Wiadomości: 2202
  • Re-Animator
Odp: Marantz NA6005
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Marzec 2018, 19:11:07 »
Tutaj nie ma co się zastanawiać tylko reklamuj, im szybciej tym lepiej.
Nie znam się, to się wypowiem.

Jacenty

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Audiofil
Odp: Marantz NA6005
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Kwiecień 2018, 10:31:30 »
Wczoraj wrócił z naprawy (3 tygodnie).
Opis naprawy: 74544 - poprawa lutowania zasilacza.
Teraz działa bez problemów, zarówno przez LAN jak i WiFi.

Jacenty

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Audiofil
Odp: Marantz NA6005
« Odpowiedź #5 dnia: 31 Maj 2019, 22:35:08 »
Eh, odtwarzacz znowu zaczyna się zachowywać podobnie.
Nie jest to tak częste jak na początku, ale raz na jakiś czas.
Ten model to chyba jakaś porażka.

Bertrand

  • Autor
  • *
  • Wiadomości: 2202
  • Re-Animator
Odp: Marantz NA6005
« Odpowiedź #6 dnia: 01 Czerwiec 2019, 09:46:49 »
Podejrzewam, że trafiłeś trefny egzemplarz, niestety tak się zdarza nieraz. Jak jest na gwarancji jeszcze to reklamuj.
Nie znam się, to się wypowiem.

WOY

  • Autor
  • *
  • Wiadomości: 4258
  • Meloman
Odp: Marantz NA6005
« Odpowiedź #7 dnia: 01 Czerwiec 2019, 12:23:00 »
Tak jak radzi Bertrand oddaj do serwisu. W gwarancji jest paragraf kwalifikujący urządzenie do wymiany po jakiejś liczbie napraw. Chyba cztery. Ponadto okres przebywania urządzenia w serwisie wyłączany jest z użytkowania i przedłuża gwarancję.

porlick

  • Animator
  • *
  • Wiadomości: 598
Odp: Marantz NA6005
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Czerwiec 2019, 01:33:08 »
Miałem tak kiedyś z telefonem Sony-Ericsson. Po dobie działania zawiecha. Reset, doba ok i znów zawiecha. Poszedł do serwisu, przeładowali soft, oddali "spawny", lecz na drugi dzień to samo. Znów serwis, tym razem przelut, ale sytuacja jak z replaya. Znów serwis, tym razem zadzwoniłem do serwisu i oznajmiłem, że jak nie wymienią telefonu na sprawny egzemplarz, to będę pisał na wszystkich forach, jaki bubel sprzedają, a mając skany wszystkich zgłoszeń i papierów po serwisie, mam dowody i nie mogą mi zarzucić kłamstwa. Na drugi dzień zadzwoniono do mnie z Sony Poland z informacją, że wysłano już kuriera z nowym telefonem i przepraszają za kłopoty.

Tiny URL: